poniedziałek, 22 listopada 2010

Po wyborach

Wybory rozstrzygnięte. Na stanowisku radnego gminnego nastąpiła zmiana. Wygrał Bogdan Sztymelski, osoba z Rudką związana od urodzenia. Można się po nim spodziewać sporej aktywności w sprawowaniu funkcji.

Niestety Rudka straciła radnego powiatowego. Myślę, że stało się niedobrze. Stać nas było na to by mieć swojego reprezentanta. Zabrakło niewiele. Wystarczyłoby by kandydaci na radnych gminnych wspólnie poprali dotychczasową radną, która przecież niczego złego nie zrobiła a sporo dla naszej miejscowości uzyskała. Tylko czy można było tego od nich wymagać? Czy byli w stanie zrobić cos dla wsi? Pozostawię to pytanie bez odpowiedzi.

Ciekawi mnie teraz tylko to, kogo będą drodzy mieszkańcy Rudki rozliczać za nie sprostanie swoim, niemałym przecież wymaganiom. Wójta? Wójt ma na głowie nie tylko Rudkę. Może sołtysa? Ja ma dla nich propozycję. Niech sami siebie rozliczą, najlepiej z tego jak glosowali. A jak im będzie czegoś w Rudce brakować, to nich idą do Płozów, Wałów i innych miejsc, w których mieszkają ludzie, na których swój głos oddali (najczęściej zmarnowali).

Jest mi wstyd za Rudkę – bo tego radnego mogliśmy mieć bez większego problemu. Jest to ważna funkcja dzięki, której można było dla wsi uzyskać więcej niż poprzez radnego gminnego, którego tak czy inaczej mamy, a który sam może naprawdę niewiele.

4 komentarze:

  1. No i się zaczęło "Nasz radny" który tak dużo miał działać robi to tylko mam pytanie w czyim interesie !? W swoim czy w naszym ? Co do naszego to mam wielkie wątpliwości. Ja mam czyste sumienie bo nie głosowałem na niego więc śpię spokojnie i czekam do następnych wyborów. I mam nadzieje że zostanie ktoś inny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do czystego sumienia to proszę tyko o zapoznanie się z tym co na ten temat miał do powiedzenia niejaki Tomasz Mann, chociaż przyznaję, że czasem można sobie odpuścić i wielkiej tragedii nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem to tacy ludzie co chcą być w centrum uwagi nigdy się nie zmieniają. Ale mam nadzieje że może nie mam racji bo możemy stracić to co zrobił poprzedni radny z obecnym sołtysem dla naszej wsi. Wiem jedno jednostka jest słaba ale grupa to już inna sprawa. A jednostka która wychyla się przed szereg jest zwyczajnie usuwana.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i znowu Ja. Widzę że "nasz radny" spoczął na laurach ( Chociaż nic nie zrobił ). Krytykował poprzedniego radnego że nic nie robi nigdzie się nie udziela a zadaje pytanie po pół roku jego kadencji co On zrobił ?. Odpowiadam sobie sam na te pytanie . Nic !! Pewnie dla mniej zorientowanych powie że będzie budowana sala gimnastyczna ale ja wiem że to nie jego zasługa i z opinii innych ludzi też wiem że tylko mógł zaszkodzić w tym aby ta inwestycja została przesunięta. Potem pewnie powie że może majówkę On zrobi. Ale nie oszukujmy się to robi Pan sołtys i rada a radny tylko pomaga uzyskać środki z Gminy. Więc reasumując "nasz radny" narobił na początku dużo szumu o nic a teraz my mieszkańcy pewnie będziemy za to cierpieć. Miejmy nadzieje że chociaż budowa sali będzie doprowadzona do końca bo szkoda pracy i starań jego poprzednika. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń